پوست و چوب گردو شیراز

 فروش و پخش عمده چوب و پوست گردو در شیراز و فارس

پذیرش سفارش خرید پوست گردو و ارسال به تمامی شهرها

مصرف دارویی پوست گردو برای درمان بیماری های پوستی

استفاده آرایشی پوست گردو جهت لایه برداری پوست صورت و رنگ مو

فروش چوب گردو، اسلب چوب گردو و گردو سیاه و پذیرش ارسال

سفارش خرید چوب درخت گردو جهت منبت کاری، خراطی و کنده کاری

 

 

# فروش عرقیات، عطاری و خشکبار در شیراز

 


گردو، پوست گردو و درخت گردو

گردو به دلیل داشتن خواص گوناگون و ویژه علاقه مندان بسیاری دارد و تمامی اجزائ درخت گردو و میوه آن دارای خاصیت و کاربرد می باشد. میوه درخت گردو که کاملا شناخته شده است و به دلیل خواص فوق العاده و داشتن انواع عناصر مورد نیاز بدن و همچنین ویتامین ها و اسید آمینه و چربی،  پر مصرف ترین میوه خشکباری در کشورمان است.

 

پوست گردو

پوست سبز میوه گردو، خودش خواص متعدد و کاربردهای گوناگون دارد، از جمله کاربردهای پوست گردو، استفاده به عنوان لایه برداری قوی است که می توان آن را به صورت سالم یا آسیاب شده روی پوست قرار داد و در زمان کوتاهی یک لایه از پوست جدا خواهد شد. از دیگر خواص پوست گردو، خاصیت قبض کنندگی آن است که می توان به صورت خوراکی و یا استعمال خارجی مصرف شود. همچنین، پوست گردو برای درمان اگزما و عفونت های پوستی بسیار مفید می باشد. از دیگر خواص این ماده شگفت انگیز، حذف موهای زائد است که با استفاده مدام آن می توانید به این مهم دست یابید. برای استفاده جهت حذف موهای زائد، باید ابتدا پوست گردو را سوزانده و سپس خاکستر آن را در آب ریخت و بگذارید یک روز در آب بماند و سپس می توانید از آن استفاده کنید و محلول را با پنبه بر روی نقاط مد نظر بزنید.

کاربرد جالب دیگر پوست گردو، استفاده از آن بعنوان رنگ طبیعی و رنگ مو است که برای پنهان کردن موهای سفید بسیار مناسب می باشد. برای استفاده بعنوان رنگ باید پوست گردو ( بهتر است به صورت پودر شده) را به مدت 30 دقیقه در آب جوشاند و و از محلول بدست آمده بعد از خنک شدن استفاده کرد.

 

چوب درخت گردو

چوب درخت گردو به دلیل ویژگی هایی که دارد، یکی از پر طرفدارترین چوب ها در بازار و در شغل های مختلف می باشد. چوب درخت گردو نیمه سنگین است و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشد، علاوه بر این، چوب این درخت مقاوت خوبی دارد و از استحکام بالایی برخوردار است. به دلیل داشتن این ویژگی ها از چوب درخت گردو در منبت کاری، خراطی، کنده کاری، ساخت مجسمه، درب و پنجره و تولید زغال استفاده می شود و یکی از چوب های با ارزش و گران قیمت می باشد.

 

 





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.