تور بهشت گمشده شیراز

تور گردشگری یک روزه بهشت گمشده و تنگ بستانک از شیراز

تور گروهی و اختصاصی بهشت گمشده با پذیرایی صبحانه و نهار

گردشگری و تفریح در طبیعیعت زیبای تنگ بستانک کامفیروز شیراز

دیدن از آبشارها، نهرها و آب روان زیردرختان بهشت گمشده شیراز

طبیعت گردی و بوم گردی روستای توریستی دشتک در کنار بهشت گمشده

تور بهشت گمشده از شیراز با ترانسفر گروهی، راهنما، بیمه و پذیرایی

 

 # خدمات گردشگری آسایش گستر

 

آدرس پیج اینستا:

instagram.com/asayesh_tour


 معرفی بهشت گمشده

تور طبیعت گردی بهشت گمشده شیراز تور گردشگری یک روزه بهشت گمشده تنگ بستانک

 تور بهشت گمشده از شیراز

 

در اطراف شیراز و در شهرستان مرودشت و در دامنه و دل کوه منطقه ای زیبا، سرسبز، پر آب و با درختان انبوه وجود به نام تنگ بستانک که به بهشت گمشده معروف و مشهور شده است. این جاذبه گردشگری طبیعی بسیار زیبا و وسیع، حدود 20 هزار هکتار شامل پوشش های گیاهی مختلف و درختان متنوع از جمله بلوط بوده که در مجاورت کوه دنا قرار دارد. ارتفاع این منطقه هم بین 1700 تا 3700 متر از سطح دریا است که در بیشتر نواح آن ارتفاع حدود 2000 متر می باشد. بیشتر نواحی بهشت گمشده، تقریبا صاف و با شیب خیلی ملایمی است و جای بسیار مناسب برای تفریح و تفرج برای علاقه مندان به طبیعت می باشد.

تور بهشت گمشده تنگ بستانک کامفیروز  تور طبیعت گردی تنگ بستانک مرودشت

  تور بهشت گمشده از شیراز

 

 

وجود آبشارهای زیبا در  نقاط مختلف و گوشه و کنار بهشت گمشده و صدای دلنشین آب این آبشارها و نهرهای جاری، سبب آرامشی وصف ناپذیر برای گردشگران و مسافران می شود. جلوه زیبای بهشت گمشده و تنگ بستانک، که شامل آبشارهای کوتاه، درختان بسیار همراه با نهرهای جاری و روان در زیر این درختان است، هر مسافر و توریستی را به وجد می آورد و نمایان گر بهشت بر روی زمین است همانند توصیفی که از بهشت در کتاب خدا شده است و به این دلیل و همچنین خوش آب و هوایی این منطقه که در منطقه گرمسیری جنوب کشور قرار گرفته، این مکان توریستی و جاذبه گردشگری را بهشت گمشده می نامند.

تور طبیعتگردی گردشگری بهشت گمشده شیراز - behesht,e gomshode shiraz nature tour - tang,e bostanak canyon

   تور بهشت گمشده از شیراز

 

 

قرار گیری این منطقه گردشگری زیبا و طبیعی در نزدیکی مرودشت و آثار باستانی و تاریخی تخت جمشید و از طرف دیگر نزدیکی به شهر زیبا و مسافر خیز شیراز، سبب شناخته تر شدن و توجه بیشتر مسافران، گردشگران و علاقه مندان به طبیعت قرار گرفته است. بهشت گمشده در منطقه کامفیروز مرودشت است که این منطقه به دلیل وجود رودخانه کر و سد درودزن، منطقه ای پر آب و سرسبز می باشد که در فصل بهار زیبایی خاص خودش را دارد و بسیار دیدنی می شود. علاوه بر این، در نزدیکی بهشت گمشده، روستای توریستی دشتک قرار دارد می توان به طور همزمان از این روستای دیدنی و زیبا دیدن کرد و لذت سفر را دوچندان کرد. 

روستای دشتک یک روستای پلکانی و کوهستانی است که شباهت زیادی به ماسوله در گیلان دارد و روستایی زیبا، سر سبز و خرم است که درای باغ های میوه و آب و هوایی کوهستانی می باشد. علاوه بر این، در این روستا آثار باستانی و تاریخی از زمان هخامنشیان هم وجود دارد که دیدن آنه خالی از لطف نیست. در اطراف این روستا چندین چشمه و آبشار دائمی وجود دارد که آبهای این چشمه ها به سمت باغات این روستا روان است و باعث سرسبزی و خرمی باغات و پیرامون روستای دشتک شده است.

 

 مکان بهشت گمشده و چگونگی مسیر رسدن به آن:

بهشت گمشده و تنگ بستانک در شمال غربی شیراز و غرب مرودشت قرار گرفته دارد و برای رفتن به این منطقه خوش آب و هوا دو مسیر از سمت شیراز دارد: مسیر اول رفتن به مرودشت و از مرودشت به کامفیروز و بهشت گمشده، که حدودا 150 کیلومتر طول مسیر می شود. مسیر دون رفتن از مسیر شهر بیضا است که مسافتی نزدیک به 120 کیلومتر می شود و مقداری نزدیکتر است. هردو مسیر، بسیار زیبا هستند و در طول مسیر شاهد کشتزارها، مراتع و زمین های کشاورزی سبز و خرم خواهید بود.

 

  

 # خدمات گردشگری آسایش گستر

 

 

 

 


تور گردشگری بهشت گمشده و روستای دشتک




  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.