معایب پکیج دیواری

  

  • پکیج دیواری نسبت به موتورخانه و سیستم های گرمایش مرکزی، عمر کوتاه تری داشته و سریعتر نیاز به تعمیر و سرویس پیدا می کند و زودتر باید تعویض گردد.
  • مشکل دیگر این است که پکیج دیواری برای ساختمان و منازل با متراژ بالاتر از 300 متر مربع جوابگو نیست و کارایی کافی را در تامین آب گرم و گرمایش منزل ندارد مگر اینکه دو عدد پکیج دیواری به کارگیری شود.
  • ایراد دیگر مختل شدن عملکرد پکیج دیواری در زمان تغیر فشار آب و بالا و پایین شدن فشار آب می باشد که باعث می شود کارایی کمتری داشته باشد و نتواند بصورت متعادل، گرمایش را انجام دهد. البته در مورد کم بودن دائمی فشار آب خروجی پکیج، نیاز به سرویس پکیج دیواری می باشد تا این مشکل برطرف شود.
  • در حوالی جایی که پکیج نصب شده است به دلیل کارکرد مدام پکیج دیواری و روشن بودن شعله، مقدار اکسیژن هوا و رطوبت کاهش پیدا می کند که می تواند برای ساکنین و به خصوص افراد سالمند و کودکان و کسانی که مشکل تنفسی دارند مضر بوده و مشکل ساز شود.
  • در صورتی که پکیج دیواری در بالکن نصب گردد، امکان لانه گزینی پرندگان بر روی پکیج می باشد که در این صورت باعث کثیف شدن و آلودگی پکیج می شود و در زمان کار کردن پکیج و ایجاد حرارت در دستگاه، احتما ایجاد بوی نامطبوع می باشد.
  • یکی از مشکلاتی که زیاد در پکیج دیواری استفاده می شود و خانم ها هم حسابی از آن ناراحت می شوند، آبریزی و مشتی در پکیج است که باعث خیس شدن اطراف و در صورت رسیدن آب به کابینت چوبی و ام دی اف، سبب آسیب رسیدن به کابینت های ام دی اف و چوبی می شود و حتی می تواند باعث زنگ زدگی ابزار ، وسایل و قطعات فلزی شود.

 

 

 





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.