انواع کاور مبل سلطنتی و راحتی

کاور مبل سلطنتی و راحتی
گاهی اوقات ممکن است روی مبل شما لکه ای ایجاد شده باشد که به راحتی نمیتوانید آن را پاک کنید و این فکر به ذهنتان برسد که برای مبلمان خود کاور تهیه کنید اما نمی دانید که چه مدل کاور برای مبل سلطنتی و مبل راحتی مناسب است.
کاور مبل ژله ای، کاور مبل پارچه ای، کاور های کشی آماده و انواع گسترده ای از طرح و جنس های متفاوت کاور برای مبل استیل، مبل سلطنتی و مبلمان راحتی در بازار موجود هست که میتواند به شما در تمیز و سالم نگه داشتن مبلمان منزلتان کمک کند.
یکی دیگر از مزیت های کاور مبلمان این است که میتواند مبل های کهنه شده را با سلیقه خوتان زیبا کنید و دوباره رنگ رویی بگیرند و قابل استفاده شوند.
گزینه مثبت دیگری که کاور ها دارند این است که هرگاه که کثیف شدند به راحتی میتوان آن ها را شست و تمیز کردنشان مثل تمیز کردن مبل نخواهد بود.
کاور های موجود در بازار ار پارچه های متنوعی دوخته شده اند که از انواع آن میتوان به کتان، ابریشم،پشم، چرم و جنس های ضعیف تر مثل پلی استر و ریون اشاره کرد.
ما در اینجا سعی میکنیم با معرفی انواع کاور های مبل و گفتن مزایا و معایب آن ها به شما کمک کنیم که انتخاب بهتری داشته باشید.

کاورمبل ژله ای، برای مبل سلطنتی و راحتی:
این نوع کاور که به آن کاور طلقی یا ژلاتینی نیز گفته میشود خیلی بیشتر برای مبل سلطنتی استفاده میشود. به این خاطر که طرح و رنگ مبل را نمی پوشاند و علاوه بر این جلوی گرد و غبار و هر نوع لکه و کثیفی را میگیرد و عمر مبلمان شما را افزایش میدهد.
این نوع کاور از طلق های نرم و شفاف از جنس پی وی سی ساخته میشوند. این طلق ها پس از اندازه گیری مبلمان شما برش خورده و سپس دور تا دور آن نوار دوزی میشود.
در کل طبق توضیحاتی که دادیم شستن کاور مبل بسیار راحت تر از تمیز کردن و شست و شوی مبلمان است، اما در میان کاور ها، کاور ژله ای شست و شوی بسیار راحتتری نسبت به بقیه دارد. میتوان این نوع کاور را تنها با یک پارچه خیس، تمیز و براق مثل روز اول کرد.
از معایب این کاور میتوان به یک مورد اشاره کرد، این نوع کاور ها به دلیل رد نشدن هوا به هنگام نشستن طولانی مدت روی آن باعث تعریق میشود که حس خوبی ندارد.

کاور مبل پارچه ای مناسب برای مبلمان راحتی
بهترین راه برای تمیز و سالم نگه داشتن مبلمان استفاده از روکش مبل یا پیراهن مبل است. معمولا بچه ها با خوردن غذا و تنقلات همیشه باعث کثیفی مبل شما میشوند.از دیگر انواع کاور مبل میتوان به کاور های پارچه ای اشاره کرد که به خصوص برای مبل های راحتی خیلی مناسب هستند. شما میتوانید با توجه به دکوراسیون منزلتان رنگ کاور را انتخاب کنید و یا با تغییر رنگ کاور با رنگ مبل یک تغییر زیبا در محیط خانه تان ایجاد کنید.
کاور های پارچه ای را میتوان به راحتی با ماشین لباسشویی شست و تمیز کرد بدون نگرانی از اینکه تغییر رنگ و تغییر حالت بدهند به این دلیل که اکثرا جنس این پارچه ها از پی استر و نخ است که تغییر رنگ نمیدهد.
اگر خانواده ی شما پرجمعیت و پر رفت و آمد است بهتر است از کاور هایی استفاده کنید که تمامی قسمت های مبلتان را بپوشاند و همچنین اگر مبل رنگ و رو رفته ای دارید با این روش میتوانید به آن رنگ و رویی بدهید. میتوانید با خرید کاور مبلی زیبا میتوانید با صرف هزینه ی اندک دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید


انواع کاور های ضد ضربه و ضد آب
برای کسانیکه دارای حیوان های خانگی از قبیل سگ، گربه، خرگوش و...هستند باید راه حلی پیدا شود که در برابر حیوانات از مبلمان منزل خود مراقبت کنند چون حیوانات ممکن است مبلمان را بسیار کثیف کنند و گاهی به آنها آسیب برسانند.
بهترین گزینه و راه حل برای این افراد استفاده از کاور های ضد ضربه و ضد آب است تا در کنار زیبایی که به مبلمان شما میدهند از آن ها در برابر ناخن و دندان های حیوانات خانگی شما مراقبت کنند.این کاور ها نیز مانند کاور های پارچه ای قابلیت شست و شوی آسانی دارند و به راحتی میتوان آنها را با ماشین لباسشویی شست و دوباره روی مبل قرار داد.

کاور مبل از جنس چرم
تعداد زیادی از افراد هستند که به چرم علاقه ی زیادی دارند اما به هر صورت شاید برایشان مقدور نشود که مبلشان را از جنس چرم بخرند.
برای این افراد راه حلی وجود دارد که از چرم در دکوراسیون منزلشان استفاده کنند و حس لوکس و شیک بودن را به خانه خود ببخشند، این راه حل استفاده از چرم برای کاور مبلمانشان است.
چرم به دلیل گران بودن کمتر به عنوان کاور مبل استفاده میشود و بیشتر مواقع از چرم برای شال مبل استفاده میشود که بسیار مبلمان و دکوراسیون خانه را لوکس میکند


همانطور که می بینید مدل های متنوعی از جنس و طرح و رنگ برای کاور کردن مبلمان منزلتان موجودمیباشد که برای تمیز ماندن مبلمانتان میتوانید تهیه کنید.
امیداریم این مطالب بتواند به شما در خرید کاور مبل کمک کند





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.