راهنمای طریقه استفاده از پکیج دیواری

استفاده از پکیج دیواری
نکات مهم در استفاده از پکیج


۱ در مکان هایی که سختی آب شهری بالا هست، استفاده از پکیج دو مبدله مناسب تر می باشد.


۲- نصب دودکش کواکسیال و دوجداره مخصوص پکیج که یک راه ورودی و یک راه خروجی به صورت مجزا دارد، هم کمک به خروج بهتر دود و گاز ناشی از احتراق دستگاه پکیج دیواری می کند و هم باعث می شود اکسیژن مورد نیاز جهت انجام احتراق و ایجاد شعله آتش، از هوای آزاد و هوای بیرون از ساختمان تامین شود و اکسیژن محیط پیرامون پکیج و منزل کاهش پیدا نکند.


۳- در صورتی که از دودکش دوجداره استفاده نکردید، دقت داشته باشید که طول لوله افقی دودکش بیشتر cm 20 نباشد.


۴-دقت داشته باشید که از دودکش مشترک ساختمان برای پکیج استفاده نکنید و حتما دودکش مجزا مورد استفاده قرار گیرد.


مطالب مربوط به مزایای پکیج دیواری و همچنین معایب پکیج دیواری را می توانید در مطالب آموزشی آسایش گستر مشاهده کنید.

 نحوه استفاده از پکیج دیواری

نحوه عملکرد پکیج دیواری در زمستان 

در فصل زمستان پکیج بیشتریت کاربرد و استفاده را دارد و هم باید برای گرمایش خانه و محیط استفاده شود و هم باید آب گرم جهت استحمام و شستشو را تامین کند. بنابر این دستگاه در فصل زمستان در بیشتر ساعات روز مشغول کا کردن است و به طور پیوسته باید آب گرم شوفاژ رادیاتور ساختمان را تامین کند. وقتی که شیر خروجی آب گرم دستگاه باز می شود، جریان آب از سنسور فشار عبور کرده و باعث می شود که میکروسوئیچ این سنسور فعال گردد. در صورتیکه شیر آب گرم توسط افراد باز شود، میکروسوئیچ از طریق برد الکترونیک به شیر سه طرفه فرمان می دهد تا شیر مربوط به رادیاتورها موقتا بسته شود و آب مدار گرم کننده به مبدل حرارتی پوسته-لوله رفته و آب گرم خیلی زود و فوری تامین میگردد. بعد از بسته شدن شیر آب گرم ، میکروسوئئیچ فرمان باز شدن مسیر آب رادیاتورها را به شیر سه طرفه داده و آب به سمت رادیاتورها می رود.

 

راهنمای استفاده از پکیج دیواری

طریقه استفاده از پکیج دیواری

 

نحوه ی عملکرد پکیج دیواری در تابستان :

در تابستان، پکیج دیواری فقط نقش آبگرمکن را دارد و فقط برای تامین آب گرم جهت استحمام و شستشو استفاده می شود و در بیشتر اوقات دستگاه خاموش می باشد.

در صورتیکه شیر آب گرم توسط افراد باز شود، دوباره از سنسور فشار دستگاه عبور کرده و میکروسوئئچ فعال می شود و این میکروسوئیچ از طریق برد الکترونیک به مشعل ها فرمان روشن شدن می دهد و آب گرم توسط مبدل حرارتی ثانویه پوسته-لوله رفته خیلی زود و فوری تامین میگردد. با بسته شدن شیر آب هم، دستگاه به سرعت خاموش می شود.





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.