خدمات جوشکاری سیار

 

خدمات جوشکاری سیار
جوشکاری سیار چیست؟

عملیات جوشکاری کاری است که برای وصل کردن دو قطعه به یکدیگر از آن استفاده میشود. این روشی روشی است که از دیر باز بین انسان ها برای وصل دو قطعه ه یکدیگر انجام میشده است. امروزه انجام عمل جوشکاری به صورت های متفاوتی و با استفاده از مواد متفاوت انجام میشود. اصل این کار به این صورت است که با ذوب کردن یک ماده و داغ کردن قطعه ها یک محل اتصال ایجاد شود. برای متصل کردن مواد به یکدیگر با توجه به جنس آنها مدل های جوش متفاوتی انجام میگیرد. از انواع جوشکاری ها میتوان به جوشکاری آرگون، جوشکاری برقی، جوش آلمینیوم و ... میتوان نام برد.

با توجه به شلوغ شدن شهر های بزرگ و افزایش تعداد خانه های مسکونی اکثر کارهای کارگاهی مثل جوشکاری ها، تراشکاری ها و کارگاه های چوب بری به حاشیه شهر ها منتقل شده اند به این دلیل که معمولا دستگاه های مورد استفاده در این مشاغل و صنعت دستاه های بزرگ و سنگینی هستند که برای کار کردن با آنها نیاز به وجود فضای بزرگ است، با توجه به نیاز فضای گسترده برای این مشاغل و گران بودن هزینه های مسکن در درون شهر ها بیشتر این صنایع کار های خود را به شهرک های صنعتی که معمولا تا مرکز شهر فاصله ی زیادی دارند و در حاشیه شهر ها قرار گرفته اند منتقل کرده اند. با این فاصله ی زیاد در صورتی که به هر دلیلی نیاز به جوشکاری داشته باشید ممکن است قادر نباشید خود را به این کارگاه های جوشکاری برسانید و مشکل خود را حل کنید. در این مواقع چیزی که میتواند مشکل شما را حل کند یک جوشکار سیار است!
جدای از نیاز های کوچک به جوشکاری در بعضی از موارد دستگاه های بزرگی نیاز به جوشکاری پیدا میکنند که به دلیل بزرگ و سنگین بودن آنها جا به جا کردن آنها بسیار مشکل میباشد و در نتیجه حل مشکل خود را به کسانی که به صورت سیار جوشکاری انجام میدهند میسپارند.
ما در این مطلب سعی داریم تا مزیت های کمک گرفتن از یک جوشکار سیار بررسی کنیم.
امکان دسترسی در هر زمان و مکان
یکی از بهترین مزیت های این کار در دسترس بودن یک فرد جوشکار در هر زمان و هر مکانی که شما نیاز دارید است و اینکه هزینه ی رفت و آمد جوشکار سیار بسیار کمتر از چیزیست که شما برای رفت و آمد خودتان به یک جوشکاری خواهید پرداخت.
قبل از اینکه این قابلیت به وجود بیاید برای انجام کوچکترین کارهای جوشکاری باید مسیر طولانی برای رفت و برگشت را طی میکردیم و حتی ممکن بود برای تایید کار انجام شده چندین بار به جوشکاری میرفتیم که این خود هم باعث اطلاف وقت زیاد و همچنین هزینه های بیشترمیشد.
همراه داشتن تمامی تجهیزات مورد نیار
معمولا کسانی که جوشکاری سیار انجام میدهند همیشه تمامی تجهیزاتی که برای هر کاری لازم باشد را همراه خود دارند و در کمترین زمان به کار شما به طور کامل رسیدگی میکنند.

کار کردن در روزهای تعطیل
معمولا افرادی که شغل جوشکاری سیار دارند در تمامی روزها در دسترس هستند و این مزیت برای زمانی که در یک روز تعطیل دچار یک مشکل شدید و نیاز به جوشکاری داشته باشید قطعا میتوانید در زمان کمی یک جوشکار سیار پیدا کنید و کار خود را انجام دهید.
انجام خدمات جوشکاری با هزینه های پایین تر
معمولا کارگاه های جوشکاری به دلیل فضای بزرگ مورد نیاز هزینه های زیادی دارد که این مورد سبب این میشود که قیمت کارهایی که انجام میدهند بیشتر از جوشکار های سیار باشد. یک جوشکار سیار ماهر کار شما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام خواهد داد. در صورت نیاز میتوانید با شرکت آسایش گستر تماس بگیرید و از خدمات جوشکاری سیار این شرکت استفاده کنید.
برای انجام خدمات جوشکاری باید مواردی را در نظر داشت به این دلیل که قیمت ها معمولا بر اساس موارد مختلف کم و زیاد میشود مواردی مثل: مدت زمانی که انجام کار زمان میبرد، میزان مواد استفاده شده،کیفیت مواد استفاده شده و نوع پروژه ای که قرار است انجام شود. جوشکار معمولا با بازدید از پروژه میتواند قیمت حدودی برای انجام کار شما را بگوید.

اگر بخواهیم مواردی که معمولا نیاز به جوشکاری سیار پیدا میکنن را نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* ساخت و نصب انواع قفسه
*جوشکاری در و پنجره
*جوشکاری انواع حصار روی دیوار
*چهار چوب نرده و حفاظ
*اعمیرات سایبان پارکینگ

تیم آسایش گستر آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه ی جوشکاری سیار میباشد.

 





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.