خرید دستگاه تصفیه آب

دلایلی که نشان دهنده ی لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب است
لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب
همه ی ما از این موضوع اطلاع داریم که بعد از اکسیژن ، آب مهم ترین ماده برای زنده ماندن انسان ها و حتی حیوانات است. طولانی ترین زمانی که یک انسان بدون آب میتواند زنده بماند 7 الی 8 روز است. با توجه به اهمیت بالایی که مصرف روزانه ی آب دارد باید از آبی استفاده کرد که کمترین ضرر را برای سلامتی انسان داشته باشد.آب های آشامیدنی شهری توسط تصفیه خانه های بزگ تا حدودی تصفیه میشود، اما با توجه به حلال بودن آب، همچنان میزان املاح موجود در آب شهری بسیار بالاست و در تصفیه خانه های شهری امکان از بین بردن تمامی این املاح وجود ندارد. از این رو برای از بین بردن املاح مضر بهتر است که از دستگاه های تصفه آب خانگی استفاده کنید. دستگاه های تصفیه آب خانگی با استفاده از فیلتر های که در آن به کار برده شده است اقدام به حذف املاح مضر موجود در آب میکند و به اصطلاح میزان سختی آب را کم میکند.
میزان سختی آب باید عددی در حدود 30 تا 100 باشد تا برای آشامیدن مناسب باشد، که معمولا آب شهری عدد بالایی دارد. با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید علاوه بر کم کردن سختی آب میکروب ها و باکتری های مضر موجود در آب را از بین برده و آب سالم تری برای نوشیدن به دست آورید.

 

نیترات یکی از مواد جامد محلول در آب است که در آب های اشامیدنی سطح کشور ما وجود دارد و یکی از مضر ترین املاح موجود درآب است، دستگاه های تصفیه آب مهم ترین کاری که انجام میدهند حذف این ماده از آب آشامیدنی است.
نوشیدن آب نا سالم برای سلامتی بسیار مضر است و میتواند اثرات منفی خود را بر قسمت های مختلف بدن مثل:سیستم گوارشی، پوست،قلب بگذارد. در بعضی از موارد هم باعث به وجود آمدن سرطان و هپاتیت ب خواهد شد.
در ادامه به دلایلی که لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی را نشان میدهد اشاره خواهیم کرد.
1. از بین بردن طعم تلخی آب
وجود بعضی از آلاینده های حل شده در آب آشامیدنی علاوه بر مضراتی که برای سلامتی دارند موجب بد طعم شدن آب های آشامیدنی میشوند. در بعضی مناطق آب طعم تلخی دارد و در مناطقی هم ممکن است علاوه بر طعم تلخ بوی نا مطبوعی بدهد. دستگاه های تصفه آب خانگی باعث از بین بردن طعم تلخ و همچنین بوی نا مطبوع آب آشامیدنی شما خواهند شد.
2.از بین بردن آلاینده هایی که از لوله کشی های فرسوده وارد آب شده اند
معمولا لوله کشی های شهری و به خصوص در شهر های بزرگ تا به امروز چندین سال مورد استفاده قرار گرفته اند و ممکن است در طی گذشت سال ها قسمت هایی از آنها دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شده باشد، آبی که توسط تصفیه خانه های شهری تصفیه میشود توسط این لوله ها به خانه های ما میرسد، در این مسیر ممکن است زنگ زدگی و آلودگی های ناشی از فرسودگی لوله ها وارد آب آشامیدنی مصرفی ما شود. دستگاه تصفیه آب این آلودگی ها را نیز فیلتر میکند و آب آشامیدنی سالمی به شما تحویل میدهد.
3.از بین بردن باکتری های مضر
ممکن است در بعضی مناطق درون آب های آشامیدنی باکتری های مضری وجود داشته باشد که حتی پس از تصفیه آب در تصفیه خانه های شهری نیز از بین نروند؛ این باکتری ها برای کودکان ، سالمندان و همچنین کسانیکه سیستم ایمنی ضعیفی دارند دارند بسیار مضر هستند و ممکن است بعد از نوشیدن آن دچار علائم تهوع و مسمویت شوند. دستگته تصفیه آب خیال شما را از این بابت راحت میکند و دیگر نیازینیست که نگران مسمویت فرزند و سالمدان خود باشی.

 

4. از بین بردن کلر موجود در آب
در تصفیه خانه های شهری برای ضدعفونی کردن آب در مقادیر زیاد از کلر استفتده میکنند.کلر ممکن است تا حدی آب را ضد عفونی کند اما متاسفانه وجود کلر در آب آشامیدنی برای بدن انسان مضر است و بهتر است فقط برای ضدعفونی کردن استخر ها از کلر استفاده شود. با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی میتوان مقدار کلر موجود در آب را تا حد زیادی و تقریبا 95 درصد کاهش داد.
5.کاهش احتمال به وجود آمدن آلزایمر در سنین بالا
در آب های آشامیدنی شهری معمولا مقادیری از عنصر آلومینیوم وجود دارد. این عنصر تقریبا در بدن غیر قابل دفع است و با خوردن آبی که این عنصر در آن وجود دارد احتمال ابتلای شما به آلزایمر افزایش خواد یافت به این دلیل که الومینیوم موجود در آب مستقیم در مغز ما رسوب میکند و با گذشت زمان کار باعث به وجود آمدن اختلال در سیستم حافظه خواهد شد.

6.کاهش احتمال بروز بیماری های قلبی؛ تنفسی و سرطان
تقریبا در تمام نقاط دنیا برای ضدعفونی کردن آب ها از کلر استفاده میکنند که راه حل مناسبی است چون باعث از بین رفتن بسیاری از باکتری ها، ویروس ها و انگل ها میشود. از جهتی وجود کلر در آبی که قرار است بنوشید برای سلامتی مضر است به همین دلیل دانشمندان معتقدند که بهتر است قبل از نوشیدن آب کلر موجود در آب را حذف کنید. دستگاه تصفیه آب این امکان را برای شما به وجود می اورد که تا 95 درصد کلر موجود در آب را از بین ببرید.
از تمامی موارد گفته شده میتوان این نتیجه را گرفت که در صورتی که به سلامتی خود و افراد خانواده ی خود اهمیت میدهید بهتر است قبل از نوشیدن آب آ را تصفیه کنی و از نوشیدن آبی خنک نهایت لذت را ببرید.





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.