خدمات نقاشی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان
برای تغییر دکوراسیون و تغییر روحیه، یکی از راه‌ها تغییر رنگ دیوارهای خانه است. این کار باعث می شود کدری رنگ خانه و همچنین جای میخ و ریختگی های دیوار از بین برود و همچنین در تغییر فضای خانه نقش اساسی را بر عهده دارد. یکی از مواردی که باید در این زمینه در نظر بگیریم این است که، اگر این کار به صورت اصولی انجام نگیرد باعث شره کردن رنگ و همچنین موج دار شدن دیوار به دلیل رنگ غیر اصولی می شود.شرکت خدماتی آسایش گستر به شما در زیباسازی دیوارهای منزل به شما کمک میکنند.
چه زمانی به نقاش ساختمان نیاز داریم؟
همه افراد برای زیباتر شدن محیط زندگی و محل کار خود می‌توانند از خدمات نقاشی و رنگ‌آمیزی برای خانه‌ها، آپارتمان‌ها، مغازه‌ها و واحدهای اداری و تجاری استفاده کنند. شما نیز:
• اگر قصد بازسازی ساختمان و محیط زندگی خود را دارید.
• اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی هستید.
• اگر با یک هزینه کم قصد زیباتر کردن محیط زندگی‌تان را دارید.
• اگر برای داشتن نظافت و تمیزی بیشتر نیاز به نقاشی دیوار منزل دارید.
• اگر واحد شما نوساز است و می‌خواهید قبل از ورود به آن، دیوارها را رنگ‌آمیزی کنید.
• و موارد دیگر از این دست، می‌توانید از خدمات نقاشی ساختمان بهره ببرید.

خدماتی که شرکت آسایش گستر درزمینه نقاشی ساختمان ارائه می‌کند:
1. زیرسازی بتونه‌کاری دیوار:
اولین قدم برای رنگ‌کردن دیوار، انجام زیرسازی و بتونه‌کاری دیوارهاست؛ زیرا دیوارها با مشکلاتی مانند، پوسته‌پوسته شدن، طبله‌کردن، پستی‌وبلندی، جای میخ و پیچ و موارد دیگر روبرو هستند که اگر قبل از رنگ‌آمیزی رفع نشوند، ظاهر بسیار نامناسبی برای دیوار رنگ‌شده به وجود می‌آورند. البته بعد از زیرسازی نیز باید دیوارها سمباده‌کاری شوند تا صاف و یکدست شده و رنگ به‌خوبی روی آن‌ها بنشیند.

2. زیرسازی و بتونه‌کاری سقف:
سقف‌ها نیز به دلایل مختلف همچون ترک‌خوردن، پوسته‌پوسته شدن و طبله‌کردن نیاز به زیرسازی و بتونه‌کاری دارند. البته به دلیل ارتفاع بیشتر، بتونه‌کاری و سمباده‌زدن سقف کار مشکلی‌تری است و نیاز به‌دقت و ظرافت بیشتری دارد.

3. رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوار:
رنگ‌زدن دیوارها، مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش در رنگ‌آمیزی ساختمان است و باید با دقت و ظرافت بیشتری انجام گیرد. روش‌های مختلفی برای رنگ‌زدن دیوارها وجود دارد. استفاده از غلتک، قلم‌مو و پیستوله از متداول‌ترین تکنیک‌های رنگ‌زدن دیوارهاست که بسته به نظر متخصص نقاشی ساختمان یکی از این روش‌ها انتخاب می‌شود.

4. رنگ‌آمیزی و نقاشی سقف:
رنگ‌آمیزی سقف تاثیر فوق‌العاده‌ای بر جلوه‌ و زیبایی محیط دارد. رنگ‌های روشن سقف را بلند و رنگ‌های تیره آن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. البته رنگ‌زدن سقف کار آسانی نیست و بهتر است توسط نقاشان ساختمانی انجام گیرد.

5. پتینه‌کاری:
پتینه‌کاری دیوار یا کهنه‌کاری درواقع یکی از سبک‌های هنری برای رنگ کردن دیوارهاست

6. نقاشی در و پنجره و نرده‌ها:
در نقاشی ساختمان‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که شاید کمتر به چشم بیاید ولی تاثیر بسیاری بر زیباتر شدن محیط دارد، رنگ زدن در، پنجره و نرده‌ها است. 


هزینه نقاشی ساختمان:
خدمات نقاشی ساختمان به نسبت راه‌های دیگر تغییر دکوراسیون از هزینه کمتری برخوردار است. به طور کلی قیمت نقاشی ساختمان از دو عامل ابزار و مواد به کار رفته در رنگ آمیزی و دستمزد نقاش تبعیت می‌کند.
نوسانات و افزایش قیمت‌ها باعث تغییر دستمزدها و افزایش قیمت مواد و مصالح به کار برده برای رنگ آمیزی می‌شود. به همین علت محاسبه خیلی دقیقی برای هزینه نقاشی وجود ندارد. ممکن است با قیمت گرفتن از افراد ماهر و آشنا در این زمینه، متوجه اختلاف قیمت زیادی بشوید.
قیمت دستمزد نقاش ساختمان با توجه به متراژ و ابعاد فضای مسکونی و مشاعات تعیین می‌شود.

 





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.