نصب و تعویض شیرالات

نصب و تعویض شیرالات
تعویض شیرآلات از مهمترین خدمات در هنگام بازسازی آپارتمان های قدیمی میباشد. تعویض و یا تعمیر شیرآلات کهنه و قدیمی هم باعث زیبایی بصری و هم باعث جلوگیری از هدر رفتن آب می شود. شیرآلات ساختمان قطعا به مرور زمان و استفاده مداوم و مکرر فرسوده و خراب شده و چکه میکند که نیاز به تعویض شیرآلات می گردد.
شیرآلات در اصل جریان آب را وصل کرده و باعث می شوند که آب گرم و آب سرد به شکل جداگانه و یکسان توزیع شود. آنها در آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی مانند حمام و دستشویی ها و روشویی ها نصب می شوند.
اولین مرحله در نصب هر نوع شیر روشویی و ظرفشویی تخلیه رسوبات احتمالی موجود در لوله کشی است تا بعداً باعث کم فشار شدن جریان آب نشوند. برای انجام این کار شير اصلی آب را قطع نماييد. سپس درپوش های لوله کشی آب سرد و گرم را باز کنيد و جريان آب را به صورت لحظه ای برقرار نماييد. در این حالت آب با فشار از لوله ها خارج شده و به همراه آن رسوبات و یا سنگریزه هایی که به داخل لوله ها راه یافته اند، از مسیر آب خارج می شوند.


چرا باید شیرآلات را تعویض کنیم؟
وقتی شما مشاهده می کنید که شیرآلات دچار پوسیدگی، زنگ زدگی، خرابی و یا از آنها آب چکه می کند دیگر زمان تعویض و نصب شیرآلات فرا رسیده است. البته برخی افراد نیز تمایل دارند از نوع های جدید و مدرن تر استفاده کرده و به زیبایی و کارایی شیر های آب اهمیت می دهند.بنابراین با ورود نسل جدیدی از شیرآلات آنها نیز به نصب و تعویض شیرآلات جدید خواهند پرداخت.
تعویض یک قطعه معیوب شیر نیز میتواند از برافزایش عمر تاثیر مستقیم داشته باشد. یک شیرخراب میتواند موجب هدررفت آب به میزان زیادی شود. بااین شرایط آب وهوایی و کمبود آب بهترست درصورت خرابی یک شیر مضاف براینکه با تعمیر آن درمصرف بیهوده آب صرفه جویی میکنید ,از خرابی بیشتر شیر و سرایت به سایر قسمتها و حتی کابینت ولوازم جانبی منزل ممانعت بعمل میاورید.
برخی از شیرهای منزل و ساختمان کم مورد استفاده قرار میگیرند که پس از مدتی رسوبات آب موجب میشود که شیرها خراب شده و هنگامی که نیاز به آنها داشته باشید نتوانید بخوبی از آنها استفاده کنید.
1 مورد شایع که خیلی اتفاق میفتد شیرهای ورودی ساختمان است که دراثر استفاده نکردن دچار رسوب گرفتگی درناحیه مغزی شده و هنگامیکه میخواهید بازوبسته کنید عمل نکرده و در شرایطی مانند تعمیرات لوله کشی و تعویض شیرالات مجبور شوید از فلکه اصلی ساختمان آبرا ببندید که آنهم با مشکلاتی و محدودیتهایی همراه میشوید. پس اگر شیری خراب شد بفکر نصب و تعویض شیر آلات باشید.

تعویض شیرآلات
انواع شیرالات :
1. شیرالات ایستاده یا درون کار که مورد استفاده در سینک های ظرف شویی و روشویی است.
2. شیرالات دیواری روکار که قابلیت کاربرد در سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی را دارد.
نکات مهم قبل از تعویض شیرآلات
نکاتی که برای تعویض شیرآلات بایستی توجه نمود:
• محل نصب و تعویض شیرآلات جدید را به دقت تمیز کنید
• لنگی های مربوط را با چسب تفلون بپیچید و به خروجی شیر نصب کنید
• شلنگ یا علم دوش یا سرپیچ شیرآلات را بوسیله مهره به لنگی ها نصب نمایید
• آماده داشتن ابزار مورد نیاز شامل : آچار فرانسه، آچار تخت، انبر قفلی، آچار شلاقی، چسب تفلون، آچار دوسو و چهاسو، و برای اطمینان دلر و پیچ و رول پلاک


خدمات تعویض و تعمیر شیرآلات ساختمان آسایش گستر:
این خدمات توسط افراد آموزش دیده و ماهر انجام می شود. تعویض شیرآلات ساختمان ها با هر برند و ساخته هر کشور یا کارخانه ای که باشد و با مدرن ترین و پیچیده ترین اجزا و قطعات، توسط متخصصین گروه آسایش گستر براحتی و در سریعترین زمان ممکن نصب می گردد. نصب و تعویض شیرآلات کلاسیک، شیرآلات اهرمی، تعویض شیر آشپزخانه ، تعویض شیر توالت ، تعویض شیر حمام و تمامی این خدمات توسط شرکت آسایش گستر با سرویس دهی تخصصی انجام می گردد. فهرستی از این خدمات به شرح زیر می باشد:

• تعمير یا تعویض شيرآلات اهرمی و تعمیر شیر دوش اهرمی
• رفع علت سفت شدن شیر اهرمی
• تعمیر یا تعویض شیر چشمی
• تعمیر انواع شیرآلات بهداشتی، شیرآلات بهداشتی راسان و شیر آشپزخانه
• تعمیر یا تعویض شیر دوش قدیمی
• تعمیر یا تعویض شیرآلات صنعتی و تعمیر شیر آب اهرمی
• تعمیر شیر آب مخلوط
• تعمیرات لوله کشی ساختمان
• تعمیر یا تعویض شیرآلات اهرمی با کاربری خانگی
• تعویض کارتریج شیر اهرمی و انواع شیرآلات آشپزخانه
• خدمات تعمیر یا تعویض شیرآلات انواع برندها مانند تعمیر شیرآلات KWC ، شیرآلات قهرمان ، شیرآلات راسان ، شیرآلات شایان و شیر ظرفشویی KWC





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.