خدمات انجام تخلیه چاه

خدمات انجام تخلیه چاه:
خالی کردن چاه فاضلاب و توالت توسط پمپ های مجهز به مکنده قدرتمند ، تخلیه چاه می گویند که روش ها و ماشین های مخصوصی برای این کار طراحی و تولید شده است.
اگر پروسه تخلیه چاه صورت نگیرد شاهد مواردی همچون انتشار بوی نامطلوب در محیط و همچنین موردی مانند از بین رفتن امکان استفاده از حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... هستید.
تخلیه چاه یک کار کاملا تخصصی است که باید کسی که مسئولیت این کار برعهده می‌گیرد بسیار باتجربه و در کار تخلیه چاه متخصص باشد.
مزایای تخلیه چاه به موقع
• دیواره های چاه فاضلاب بیشتر از سایر قسمت ها در معرض خطر ریزش هستند و حضور طولانی مدت فاضلاب در چاه درصد احتمال رخ دادن ان را نیز افزایش خواهد داد.
• توصیه فنی کاران فعال در این زمینه را مبنی بر خطر ریزش دیواره های چاه فاضلاب را جدی بگیرید چرا که ریزش دیواره چاه فاضلاب صدمات مالی فراوانی را به بار خواهد اورد.
• تعیین دوره های زمانی معین برای تخلیه چاه فاضلاب ساختمان موثر ترین راه حل برای دور نمودن خطرات ریزش و سر ریز شدن چاه فاضلاب است.
• استفاده از درب های استاندارد چاه فاضلابی کمک فراوانی به شما در کنترل حجم فاضلاب موجود در درون چاه خواهد کرد.

چه مواقعی چاه پر میشود؟
• یکی از رایج‌ترین دلایل پر شدن چاه فاضلاب، جمع شدن موادی مانند مو، دستمال کاغذی، درب قوطی شامپو و سایر زباله‌های جامد روی سطح آب چاه است. این مواد در صورت زیاد بودن و جمع شدن، به تدریج باعث ایجاد شدن سدی روی سطح آب شده و اجازه نمی‌دهند آب و پسماندهای جدید از چاه پایین بروند. در نتیجه چاه به تدریج پر می‌شود.
• دلیل بعدی رسوب کردن روغن و چربی موجود در فاضلاب بر دیواره‌های چاه است. از آنجایی که در فاضلاب خانگی همیشه مقادیری از روغن و یا چربی صابون و مواد شوینده وجود دارد، گاهی این موارد روی دیواره چاه رسوب می‌کنند و اجازه جذب آب به خاک را نمی‌دهند. در نتیجه چاه به سرعت پر می‌شود.
• یکی دیگر از دلایل پر شدن چاه، مقاومت پایین خاک محل است. در واقع اگر خاکِ محلِ حفر چاه از جنسی باشد که نتواند به خوبی آب را در خود جذب کند (مثل خاک رس)، آب و فاضلاب وارد شده به چاه به تدریج روی هم انباشته شده و چاه پر می‌شود.
• دلیل رایج دیگر، تمام شدن ظرفیت چاه است. همان طور که احتمالا خود شما هم حدس می‌زنید، یک چاه درست مانند یک ظرف، ظرفیت مشخصی دارد و در صورتی که آب و فاضلاب بیشتر از حد پیش بینی شده به آن وارد شود، به سرعت پر می‌شود. این موضوع گاهی اوقات ممکن است در زمان بارش‌های شدید و در اثر وارد شدن آب باران به چاه فاضلاب و یا به سادگی به خاطر حجم بالای استفاده از چاه در یک ساختمان رخ دهد.

تخلیه چاه

علائمی که نشان میدهد چاه شما پر شده است:
• بوی گند و زنندهی فاضلاب
• باز نشدن و بالا آمدن آب توالت
• وجود حشرات موذی مانند سوسک
• نداشتن کشش آب در خاک

برای تخلیه چاه از چه دستگاه استفاده میکنیم؟
• تخلیه چاه با ماشین لجن کش
• تخلیه چاه با پمپ تخلیه

لایروبی چاه فاضلاب
گاهی اوقات تخلیه چاه کافی نیست و برخی چاه‌ها پس از چند بار تخلیه، کارایی اصلی خود را از دست داده و زود به زود پر می‌شوند. در این صورت لازم است که یک لایروبی کامل نیز برای چاه انجام شود. در لایروبی رسوب‌ها و لجن مانده روی دیواره و کف چاه که ماندگار شده و اجازه جذب آب را نمی‌دهد، توسط تجهیزات خاص و افراد متخصص تراشیده می‌شود.

پیدا کردن محل دقیق چاه
برای پیدا کردن درب چاه دستگاه وجود دارد اما استفاده از آن غیر قانونی می باشد . پس به دنبال پیدا کردن درب چاه با دستگاه نباشید چون کسی این دستگاه را ندارد . پس همه افراد برای پیدا کردن درب چاه از روش پیدا کردن درب چاه با روش فنر انداختن داخل لوله و عمل لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکن و نگاه کردن به مسیر لوله کشی و گاهی کندن مسیر لوله کشی می توان درب (حفر چاه فاضلاب ) را پیدا کرد.

برای تخلیه چاه شرکت آسایش گستر به شما کمک میکند که چاه را از هر گونه مواد زائد پاک کنید تا حوادث بدی رخ ندهد. برای دریافت خدمات می توانید با ما تماس بگیرید.





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.