نصب و سرویس تصفیه آب خانگی

نصب و سرویس تصفیه آب خانگی:
خرید دستگاه تصفیه آب اگرچه امری حیاتی بوده و از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است، اما نکته قابل ذکر مراقبت از دستگاه و سرویس‌های دوره‌ای آن است که باید مورد توجه قرار گیرد تا به سلامت دستگاه آسیبی وارد نیاید.
جهت سالم نگه داشتن دستگاه و عملیات تصفیه آب نیاز است ، سرویس و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب نوبتی انجام شود. شرکت خدماتی آسایش گستر دستگاه شما را سرویس و یا فیلترهای آن تعویض میکند، و با خیال راحت جان تازه ای به دستگاه خود بدهید.
انواع دستگاه تصفیه آب خانگی:
1. دستگاه تصفیه آب رومیزی
2. دستگاه تصفیه آب خانگی (زیر سینک)
3. دستگاه تصفیه آب سردوشی
4. دستگاه تصفیه آب سرشیری

تصفیه آب

مشکلات تصفیه آب خانگی و سرویس دوره‌ای
سیستم عملکردی دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به‌گونه‌ای است که پس از مدتی نیاز به رسیدگی‌هایی دارند که به این رسیدگی‌ها در اصطلاح سرویس دوره‌ای گفته می‌شود. کارهایی مانند تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب و در صورت لزوم تعمیر و تعویض پمپ تصفیه آب خانگی و تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب و هواگیری دستگاه تصفیه آب از جمله کارهایی هستند که در سرویس دوره‌ای باید انجام شوند تا دستگاه بتواند به بهترین شیوه کار کند و آب تصفیه شده با کیفیت را در خروجی ارائه دهد.


تعمیر و تعویض پمپ تصفیه آب خانگی
مهم‌ترین قسمت در همه دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، پمپ است که بدون شک در کیفیت عملکرد دستگاه اثر تعیین کننده دارد. ممکن است برای پمپ دستگاه‌های تصفیه آب به مرور زمان مشکلاتی ایجاد شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نشتی‌های کلگی پمپ (هد)، ایجاد سر و صداهای اضافی و سوختن موتور اشاره کرد. نشتی پمپ در اثر مستهلک شدن رینگ‌ها رخ می‌دهد و زمانی که پوسته‌های لاستیکی و پلاستیکی به مرور زمان پوسیده شوند، دیگر کارکرد اولیه خود را نداشته و منجر به نشت آب می‌شوند.
در این زمان باید این موارد تعویض شوند تا مشکل از بین برود. برخی کارشناسان معتقدند در هنگام خرید باید بیشترین توجه را به کیفیت پمپ و نحوه عملکرد آن داشت تا متوجه کیفیت دستگاه شد. البته آگاهی درباره پمپ معمولاً به اطلاعات تخصصی نیاز دارد که می‌توانید این اطلاعات را از فروشندگان یا افراد معتبر دریافت کنید. اما در نظر داشته باشید در زمان خرید دستگاه تصفیه اب گارانتی معتبر آن خیال شما را آسوده خواهد کرد زیرا در زمان گارانتی باید به طور رایگان برای رفع هر مشکلی از تصفیه آب خدمت برسم و در صورت نیاز قطعات یا لوازم را تعویض کنند که گارانتی طلایی راد گسترین به همین شکل هست و بسیار معتبر و این را هم در نظر داشته باشید که فیلترهای کلیه دستگاههای تصفیه اب چون مصرفی هستن و طول عمر دارند شامل گارانتی نخواهند شد.





  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.